INFORMACJE O REALIZACJI PRZESYŁEK PRZEZ SKLEP ILOVEBIO.COM.PL

Dostawca

przedpłata

za pobraniem

Siódemka

kurier

11.90

22.90

Inpost

paczkomat

Polecony

od 8.99

4.98

od 9.99

x

Poczta Polska

przesyłka polecona ekonomiczna

8.50

x

przesyłka polecona priorytetowa

10.00

x

I Love Bio

Odbiór osobisty

0.00

0.00


* bezpłatna przesyłka - zobacz punkt VI

I. Przesyłka Kurierska

Zakres usługi: Usługa w pełni realizowana przez firmę kurierską DPD S.A. obejmująca dostawę przesyłki pod wskazany w zamówieniu adres. 

Czas realizacji: Przesyłka doręczana jest następnego dnia roboczego po nadaniu (pierwsza próba doręczenia).

Odbiór przesyłki: Przesyłka zastaje wydana adresatowi po uprzednim złożeniu podpisu na liście odbiorczej (u kuriera).

UWAGA: Nabywca, odbierając przesyłkę z zamówieniem, powinien sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub naruszenia opakowania należy, w obecności pracownika poczty lub firmy kurierskiej, sporządzić protokół szkody. Protokół szkody przesłany do Sprzedawcy wraz z reklamacją jest podstawą do rozpatrzenia reklamacji oraz do zgłoszenia sprawy firmie kurierskiej.

 

II. Przesyłka Kurierska pobraniowa 

Zakres usługi: Usługa w pełni realizowana przez firmę kurierską DPD S.A. obejmująca dostawę przesyłki pod wskazany w zamówieniu adres.

Czas realizacji: Przesyłka doręczana jest następnego dnia roboczego po nadaniu (pierwsza próba doręczenia).

Odbiór przesyłki: Przesyłka zostaje wydana adresatowi po uprzednim złożeniu podpisu na liście odbiorczej (u kuriera) oraz uisczeniu opłaty pobraniowej odpowiedającej kwocie na którą złożone zostało zamówienie.

Ograniczenia: Waga pojedyńczej przesyłki nie może być większa niż 20 kg.

UWAGA: Nabywca, odbierając przesyłkę z zamówieniem, powinien sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub naruszenia opakowania należy, w obecności pracownika poczty lub firmy kurierskiej, sporządzić protokół szkody. Protokół szkody przesłany do Sprzedawcy wraz z reklamacją jest podstawą do rozpatrzenia reklamacji oraz do zgłoszenia sprawy firmie kurierskiej.

 

III. Paczkomaty – odbiór w punkcie 

Zakres usługi: Usługa w pełni realizowana przez firmę pocztową InPost Sp. z o.o. obejmująca dostawę przesyłki do wskazanego w zamówieniu urządzenia nadawczo-odbiorczego należącego do sieci operatora pocztowego InPost.

Czas realizacji: Przesyłka odbierana jest z miejsca nadania (paczkomatu) w ciągu 24 godzin od umieszczenia w niej przesyłki i doręczana do urządzenia (paczkomatu) docelowego następnego dnia roboczego po odbiorze.

Odbiór przesyłki: Przesyłka zostaje umieszczone w automacie wydającym o czym zostaną Państwo powiadomieni wiadomością e-mail oraz sms. Wiadomośc ta zawierała będzie kod, który trzeba wpisać przy odbiorze.

Ograniczenia:

  • W przypadku niektórych produktów czas realizacji może ulec wydłużeniu (produkty muszą być przekazane z magazynu do naszej centralnej lokacji skąd będą następnie przekazane do paczkomatu).
  • Wymiary paczki nie mogą przekroczyć 19 x 38 x 64 cm.

 

IV. Tani list polecony InPost 

Zakres usługi: Usługa w pełni realizowana przez firmę pocztową InPost Sp. z o.o. obejmująca dostawę przesyłki pod wskazany w zamówieniu adres.

Czas realizacji: Przesyłka doręczana jest 3-4 dni robocze po nadaniu.

Odbiór przesyłki: Przesyłka zostaje wydana adresatowi po uprzednim złożeniu podpisu na liście odbiorczej (u listonosza InPost) bądź w placówce pocztowej jeśli będzie awizowana.

Ograniczenia:

  • W przypadku niektórych produktów czas realizacji może ulec wydłużeniu (produkty muszą być przekazane z magazynu do naszej centralnej lokacji skąd będą następnie przekazane do realizacji).
  • Waga paczki nie może przekroczyć 1kg


V. Przesyłka pocztowa polecona 

Zakres usługi: Usługa w pełni realizowana przez firmę  Poczta Polska S.A. obejmująca dostawę przesyłki pod wskazany w zamówieniu adres.

Czas realizacji: Przesyłka doręczana jest do 3 dni roboczych po nadaniu.

Odbiór przesyłki: Przesyłka zostaje wydana adresatowi po uprzednim złożeniu podpisu na liście odbiorczej (u listonosza) bądź w placówce pocztowej jeśli będzie awizowana.

Ograniczenia: W kopercie mogą się znajdować maksymalnie 3 przedmioty. Całkowita waga przesyłki nie może byc większa niż 1 kg. Niestety nie wysyłamy tym kanałem artykułów spożywczych.

 

VI. Odbiór w siedzibie firmy 

Zakres usługi: Usługa polegająca na przygotowaniu dla Państwa zamówienia, które będzie dostępne do odebrania w następujących punktach:

1. naszej siedzibie przy ulicy Przyjaźni 2a1/3 we Wrocławiu.

2. w budynku Dminikański Center przy ulicy Piotra Skargi 3-4 (2-3 razy w tygodniu, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym).

Czas realizacji: Większość asortymentu dostępna jest od ręki i możliwa do dobioru następnego dnia roboczego po dokonaniu zamówienia. W przypadku wyboru jednej lub więcej produktu znajdującego się w naszym zdalnym magazynie  czas realizacji może się wydłużyć.

Odbiór zakupów:

  • Siedziba firmy przy ul. Przyjaźni 2a1/3 we Wrocławiu - 9:00 - 20:00 dni robocze od poniedziałku do piątku, soboty 9:00-15:00
  • bud. Dominikański Center - 10:00-18:00 wybrane dni - zwykle wtorek, czwartek - (prosimy o wcześniejsze uzgodnienie terminu)
     

Ograniczenia: Odbiór w weekendy po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym.

 VII. Bezpłatna dostawa 

Dla zamówień powyżej 250PLN towar wysyłamy gratis.

Przy składaniu zamowienia prosimy wybrać opcje - odbiór osobisty jeśli opłata za przesyłkę nie zostanie samoistnie wycofana przez system lub polecamy skontaktować się z nami telefonicznie bądź za pomocą formularza kontaktowego.